مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

طراحی اپلیکیشن در مشهد  یکی از تکنیک های فروش خوب این است که نام برند شما تبدیل به نامی آشنا برای مشتریان باشد و آن ها این نام را به خاطر بسپارند. اولین قدم در جذب مشتری و مهم ترین استراتژی تبلیغات در فاز نخستین، معرفی حرفه ای برند می باشد. اپلیکیشن موبایل یکی از حرفه ای ترین و تخصصی ترین طریق های آگاه سازی برند است. با استعمال از اپلیکیشن شما میتوانید ویترین مغازه خود را به راحتی در تلفن همراه مشتری خود به اشتراک نهاده و او را با تک تک محصولات خود و ویژگی های آنها آشنا سازید. نکته جالب توجه این می باشد که وقتی مشتری به طور مداوم لوگوی شما را روی صفحه تلفن همراه خود ببیند، نام برند شما در خیال و خاطر او ثبت خواهد شد.

بازاریابی بی واسطه و حرفه ای
اپلیکیشن ها امکانات جالبی را در چنگ شما قرار می دهند، به طور مثال کاربر شما می تواند جدیدترین طرح های تخفیفاتی شما را در نوار اعلان گوشی خود ببیند و همین نوتیفیکیشن موجب شود تا او وارد برگه اپ شود و از جزئیات تخفیف آگاه شده و اقدام به خرید نماید اپلیکیشن این قابلیت و امکان را می دهد که هر مشتری بازاریاب برند شما شده و کارانه خود را به صورت اعتبار دریافت نماید و این یکی بهترین شیوه های بازاریابی است.

برقرای ارتباط نزدیک با مشتری
تولید ها جدید رسید، 20 درصد تخفیف ویژه برای سه روز، مشتری گرامی تولدتان خوش‌یمن، به دو نفر نیروی کاری با تجربه نیازمندیم و ... . اینها یک سری نمونه از پیام هایی است که شما با به کار گیری از اپلیکیشن می توانید برای تعداد بسیاری از کاربران خود ارسال کنید و ارتباط تان را با آنها نزدیک تر فرمائید. صرف لحاظ از اینکه چه جنس یا خدماتی عرضه می کنید، مشتریانتان باید راهی برای ارتباط با شما داشته باشند. این ارتباط نزدیک موبایلی یکی از بهترین و تاثیر گذارترین طرق بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است.

گونه بندی مشتریان و تشکر ویژه از طلائی ها
بوسیله اپلیکیشن موبایل می توانید مشتریان خود را دسته بندی نمایید. این گونه بندی می‌تواند بر پایه ی سواق خرید، جنسیت، سن و سال آنها و ... صورت پذیرد. با استفاده از این ویژگی گرانبها می توانید تبلیغات خود را هدفمند کنید. از مشتریان طلائی خود که بیشترین خرید را از شما داشته اند تشکر نمایید و نظارت خیر از محصولات خود، معیار فروش و خلق و خوی مشتریان تان بدست آورید.

پیشی گرفتن از رقبا
بدون شک مشتریان روی کسب و کار هایی که هزینه طراحی اپلیکیشن را پرداخت کرده اند، حساب دیگری باز میکنند. به هر حال نگاه آنها این گونه می باشد که کسب و کاری که برای تبلیغات و برندینگ خود هزینه کرده است آینده روشنی خواهد داشت. با توجه به اینکه تعداد کسب و کارهایی که فعلا دارای اپ موبایل هستند زیاد نیست، داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار شما مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

تولید باشگاه مشتریان و وفادارسازی مشتری
یکی از بهترین مزیت های داشتن اپلیکیشن موبایل این است که می توانید باشگاه مشتریان خود را بسازید و از طریق آن بانک اطلاعات کاملی از مشتریان خود در مشت داشته باشید. با استفاده از شماره یار و همدم مشتریان، تبلیغات پیامکی داشته باشید. با استفاده از پست الکرونیکی آنان، تبلیغات ایمیلی داشته باشید و در هر لحظه ارتباط خود را با آن‌ها حفظ نمایید. می توانید هدیه ویژه تولد به مشتریان خود بدهید و اعتماد آنان را نسبت به برند خود کسب نمایید. میتوانید تخفیف ویژه خود را تنها برای مشتریان طلایی خود اعمال کرده و هزاران ایده تبلیغاتی جالب دیگر داشته باشید. می توانید فروش اینترنتی داشته باشید و به مشتریان خود قابلیت و امکان داشتن یک خرید آسان و شل را هدیه نمائید.

با اپلیکیشن یک‌سری برابر بیشتر دیده خواهید شد
در مقاله‌ها قبل به آمار جهانی به کار گیری مردم از تلفن همراه های هوشمند اشاره کردیم و گفتیم که ایرانی ها از معدل جهانی هم بیش از گوشی استعمال می کنند. این آمار برای شیوه های نوین بازاریابی دیجیتال خیره کننده می باشد. طراحی اپلیکیشن موبایل این قابلیت را میدهد تا تبلبغات شما نیز در مقابل جشم تعداد کثیر کاربران مویایل به نمایش گذاشته شود و به زبانی عادی شما چند برابر اضافه دیده شوید.

با نگاهی به مطالب ارائه شده درین نوشته‌ی علمی مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل در رونق کسب و کار به وضوح دیده میشود. نکته قابل توجه دیگر این است که ساخت وب سایت و سئو موتور های جستجو کماکان مقام ویژه ای در دیجیتال مارکتینگ دارا‌هستند و ما با ارائه این نوشته‌علمی سعی کردیم طراحی اپلیکیشن موبایل را به عنوان ابزاری مکمل معرفی نماییم.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 228 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1399 ساعت: 17:27

طراحی اپلیکیشن در مشهد خلاف بخش اعظمی از انواع شبکه‌های‌عمومی، یک کدام از قابلیت و امکان هایی لینکدین این می باشد که بازدید کنندگان پروفایلتان را در قسمت نوتیفکیشن ها به شما معرفی میگردند. یعنی در صورتی‌که شخصی وارد کاغذ ی شما در لینکدین شود؛ شما از بازدید و همچنین عصر آن باخبر خواهید شد. هم اکنون برای پرهیز از این حادثه وقتی شما وارد پروفایل بقیه افراد می شوید؛ کافی است از باطن تنظیمات این امکان را غیر فعال کنید.

برای این کار کافیست به قسمت Settings & Privacy بروید.

یادگرفتن قدم به قدم لینکدین


سپس از تَب بالا قسمت Privacy را انتخاب نمایید.

چگونگی کار با لینکدین


درین تب به قسمت How others see your LinkedIn activity مراجعه نمایید و بر روی گزینه ی Profile Viewing Option کلیک کنید. در‌این قسمت خواهید دید که سه گزینه برای شما قابل انتخاب هستند. برای اینکه به صورت تماماً ناشناس وارد پروفایل سایر افراد شوید باید گزینه ی سوم یعنی Anonymous LinkedIn Member را انتخاب فرمائید. ولی می بایست توجه داشته باشید که در چهره انتخاب این گزینه، از آن پس شما نیز حاذق نخواهید بود کاربرانی که از پروفایل شما دیدن می کنند را شناسایی کنیدتبدیل لینکدین به پوشه رزومه

یک امکان جالب که در لینکدین وجود دارد این است که می توانید پروفایل لینکدین خود را به یک رزومه با فرمت PDF تبدیل فرمایید. این فعالیت برای ارسال کردن رزومه به موسسه ها فی مابین المللی بسیار موثر است. برای این عمل بایستی وارد پروفایلتان شوید و بر روی گزینه ی More کلیک کنید. در این قسمت می بینید که یک گزینه به نام Save To PDF وجود دارد. درحال حاضر فقط کافی است بر روی آن کلیک نمایید تا فولدر پی دی اف به صورت اتومات دانلود شود.

فراگیری بدون نقص لینکدین


به طور کلی می توان اذعان کرد که لینکدین یکی از بهترین رویکرد های ارتباطی برای معرفی کسب و کار شما می باشد. اگرکه بتوانید نسخه ی پولی آن را نیز بخرید؛ می توانید اکثری از قابلیت و امکان هایی که در نسخه ی بدون‌پول این شبکه ی اجتماعی وجود ندارند را در اختیار بگیرید. پس در‌حالتی که هنوز در لینکدین مقدمه به فعالیت نکردید همین الان مقدمه کنید.

مزایای لینکدین
تولید اعتبار شغلی برای شما
قابلیت و امکان پیدا کردن شغل آیتم نظرتان در‌این شبکه ی اجتماعی
فیلتر نبودن آن
معایب لینکدین
دارای پیچیده ترین تنظیمات دربین اشکال شبکه های اجتماعی
داشتن نسخه ی پولی


۲-توییتر


آموزش فعالیت با توییتر


درست در ژوئیه ی سال ۲۰۰۶ بود که توییتر بوسیله جک دُرسی تاسیس شد. البته پروژه ی توییتر پیش تر در همان سال کلید خورده بود. این شبکه ی اجتماعی با هدف ارتباط اضافه فی مابین افراد و گروهی جدیدی از افراد دیگر در سراسر فهمیده، ایجاد شد. در حال حاضر این سایت فی مابین ۱۰ وب سایت مالامال بیننده ی فهمیده قرار دارد و سرمایه گذاری عظیمی بر روی آن صورت گرفته است. مبتنی بر منابع غیر رسمی سه شرکت یونیون اسکوئر ونچرز، اسپارک کپیتال و اینسایت ونچر پارتنرز مبلغی بالغ بر ۵۷ میلیون دلار بر روی سایت توییتر سرمایه گذاری کردند.

سرور های این سایت اینک در سانفرانسیسکو، مقر این شرکت و در نیویورک قرار دارا‌هستند. همین مسئله یکی‌از دلایلی بود که از سال ۸۸ به آنگاه این شبکه ی اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران فیلتر شد.

توییت به عنوان همان پست در توییتر محسوب می‌شود یعنی وقتی شما میخواهید مطلبی را با بقیه افراد به اشتراک بگذارید می بایست آن را توییت فرمائید.

ری توییت نیز همان اشتراک گذاری مطالب می باشد. فرض کنید شما از توییتی خوشتان آمده و قصد دارید آن را به اشتراک بگذارید در توییتر باید آن را اصطلاحاً ری توییت کنید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 11:35

طراحی اپلیکیشن در مشهد Kotlin کوتلین به تازگی تحت عنوان یک لهجه رسمی دیگر برای اندروید معرفی شده می باشد . برخی از گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که زبان کوتلین به سرعت در درحال حاضر ترقی می‌باشد و ممکن هست قادر است به Swift بعدی تبدیل شود . همانند جاوا، زبان کوتلین هم در اتومبیل مجازی جاوا اجرا میشود . تفاوت کوتلین با جاوا درین هست که پیچیدگی‌های جاوا را ندارد و این یعنی که زبانی عادی‌خیس برای یادگیری می باشد . همچنین خطاهایی مثل Null point exceptions و Excuses در کوتلین وجود ندارند . به صورت خلاصه درصورتی که او‌لین بار می باشد که می خواهید برنامه نویسی اندروید را نخست فرمائید، این گویش تعیین قابل قبولی برای شما می باشد . 
برنامه نویسی اندروید بدون تردید کوتلین بهترین نقطه مقدمه برای مبتدیان است و با کوتلین نیز می‌قدرت از اندروید استودیو به کارگیری کرد . با این وجود هنوز نیز نمی‌توانیم بگوییم زبان‌هایی چون C# یا این که Unity معمولی‌خیس می باشند و همینطور پشتیبانی از این زبان‌ها نسبی میباشد . 
با این در حال حاضر، کوتلین مسلما جز شایسته ترین‌ها هست و قادر است وا رفته ترین محل ورود برای یادگیری برنامه نویسی اندروید باشد . حتی این احتمال موجود است که‌این زبان برنامه نویسی، روزی به عنوان زبان نخستین گوگل رقم بخورد . 
++C / C عادلانه می باشد درصورتی که بیان‌کنم که بهتر میباشد از این لهجه برای برنامه نویسی اندروید به کار گیری نکنید . اندروید استودیو از کدهای سی و سی پلاس پلاس با استفاده از Android NDK پشتیبانی می‌نماید . این به‌این معنا میباشد که نمی اقتدار کدها را در دستگاه مجازی اندروید اجرا کرد و به صورت نخستین روی دستگاه اجرا می‌گردد و این قابلیت و امکان را می دهد که روی مواردی مثل خاطر در دست تصاحب کردن بیشتری داشت . برای برنامه‌های سنگین همانند بازی‌های 3D این قابلیت و امکان موجود است که عملکردهای مازاد را از روی دستگاه برداشت تا یک برنامه با صرفه داشته باشیم . همچنین می‌توان از کتابخانه‌های C یا این که ++C بهره برد . 
برنامه نویسی اندروید با این اینک، گشوده هم استفاده از این لهجه دوچندان مشقت بار است و در شرایطی‌که قصد ساخت یک بازی دارید بهتر می باشد از موتورهای بازی‌سازی به کار گیری فرمائید . 
زبان برنامه نویسی #C سی شارپ یک ورژن ساده خیس و شی گرا از C و ++C می‌باشد که به وسیله مایکروسافت طراحی گردیده است . این گویش دارنده قدرت ++C و وا رفته بودن ویژوال بیسیک می باشد و همچنین تحت عنوان یک نسخه عادی از جاوا هم ذکر شده میشود . همانند جاوا، سی شارپ هم امکان بازیافت حافظه (آشغال‌روبی ) را دارد و این یعنی نیازی به نگرانی در مواقعی مانند کمبود خیال و آزادکردن حافظه موقت نیست . در عین فعلا سی شارپ نو تر از جاوا است . تعیین بهترین زبان برای برنامه نویسی اندروید معمولا بستگی به ذوق و ذوق و سلیقه شخص دارااست . 
اکثر بخوانید: سی شارپ چه چیزی است و آیا برای برنامه نویسی مناسب میباشد؟ اگر می خواهید شروعی سهل و در عین در حال حاضر قدرتمند داشته باشید توصیه می شود از ادغام #C و Unity استفاده کنید . یونیتی یک موتور بازی سازی ( یعنی قادر است محاسبات فیزیکی و رندرهای گرافیکی 3D را انجام دهد) و یک IDE همانند اندروید استودیو هست . یونیتی یک ابزار بدون پول هست و به یاری آن میتوان بازی ها را به روش باورنکردنی به راحتی ساخت کرد، و تنها با چندین خط کد میتوان یک بازی را در کمتر از یک ساعت ایجاد کرد . بدون اغراق یونیتی حقیقتا توانا می‌باشد، و ابزار زمینه استعمال بخش اعظمی از استودیوهای بازی سازی در گوگل پلی میباشد . و همینطور یونیتی مولتی پتفرمی است . 
برنامه نویسی اندرویدیونیتی برای ساخت بازی مطلوب می باشد اما در شرای می‌خواهید یک برنامه اندروید که مطابق با استانداردهای گوگل باشد را تولید نمایید استفاده از یونیتی غیر استاندارد میباشد و شمارا محدود می کند ، اما در شرایطی که قصد توسعه یک بازی را دارید یونیتی به طور کامل مطلوب و رشته ای می‌باشد . 
ولی اگر برای یادگیری یونیتی مشتاق نیستید میتوانید از Unreal و یا این که GameMaker به کارگیری کنید . 
همچنین سی شارپ می تواند با Xamarin در ویژوال استودیو مورد به کار گیری قرار گیرد . که میتوان از مزیت چند سکویی ( cross platform ) هم استفاده کرد ( یک شالوده کد برای اندروید و iOS ) . برای یک جدید فعالیت این مسیر یه خرده سخت می باشد ولی برای یک کمپانی کوچک که می خواهد یک برنامه برای اندروید و iOS ایجاد نماید مطلوب میباشد .

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 18:54

طراحی اپلیکیشن در مشهد  


در بحث طراحی اپلیکیشن فن ای ، بخش اعظمی از کارشناسان بر سر این آیتم که خوبتر است اپلیکیشن را در قالب اندروید پباده سازی کنیم یا IOS، دعوا و گفتمان دارا هستند . ولی در این نوشته‌ی علمی میخواهیم دو سیستم دلیل پرطرفدار را از جوانب گوناگون با یکدیگر مقایسه کنیم .
پباده سازی نرم افزار در مشهد
در پایان این شما میباشید که تصمیم گیرنده اید . ولی شما می‌توانید از روش تماس با مشاوران ما و شرح نیاز های کسب و کارتان ارشاد مفیدی در این باره کسب نمایید .

یکی‌از مهم ترین مواقعی که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این است که در مورد این دو سیستم برهان نباید تعصبی واکنش کرد . بلکه با اعتنا به بودجه و ابزاری که در اختیار دارید بایستی یک کدام از این دو پلتفرم و یا این که هر دوی آن‌ها‌را گزینش نمائید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

هزینه 
طراحی اپلیکیشن ماهر در پلتفرم های اندروید و IOS جمعاًَ چنانچه شما بخواهید یک کالا شبیه را در پلتفرم های اندروید و IOS پباده سازی و عرضه نمایید؛ پباده سازی اپلیکیشن ماهر در سیستم عامل اندروید یه خرده ارزان تر از پباده سازی آن در سیستم استدلال IOS میباشد .

این آیتم دو برهان داراست: اولیه این‌که بسط دهندگان سیستم ادله اندروید اکثر از بسط دهندگان پلتفرم IOS می باشند .

مورد دوم نیز اکثر بودن طاقت فرسا افزار ها و نرم افزار های ما یحتاج برای توسعه در سیستم برهان اندروید می باشد . این دو ادله منجر شده طراحی یک نرم افزار اندرویدی ناچیز هزینه خیس و ناچیز دردسر خیس از طراحی به عبارتی اپلیکیشن در پلتفرم IOS باشد .

 

 

قابل 
دسترس بودن اپلیکیشن به دلیل انحصار بالایی که در مسئله سیستم دلیل IOS موجود هست؛ دسترسی به نرم افزار های این پلتفرم تا حدودی دشوار و سخت میباشد . در صورتی‌که که اَپ های اندرویدی را می توانید از تعدادی مارکت گوناگون دانلود کنید .

عامل این زمینه همان گونه که گفته شد انحصار کمتر سیستم استدلال اندروید نسبت به IOS میباشد . این قضیه باعث شده تا شما اَپ های منحصر دستگاه های اپل را فقط بتوانید از طریق اپ استور دانلود فرمائید .

اما مارکت هایی مانند سیب اپ و سیبچه نیز وجود دارند که به استدلال غیر قانونی بودنشان دارای بازدید کمتری میباشند .

در طرف پیش‌روی شما میتوانید علاوه بر پلی استور که منشا قانونی اپلیکیشن های اندرویدی است؛ این اَپ ها را از فروشگاه هایی مثل کافه بازار و یا این که گلکسی اَپ دانلود نمائید .

آیتم دیگری که باید به آن اشاره کنیم این می باشد که در سیستم دلیل اندروید شما این قابلیت را دارید که فولدر نصب نرم افزار ها را فی مابین دستگاه ها جابجا کنید .

این مورد کمک می نماید که در برخی مواقع نیاز شما به دانلود اپلیکیشن مسئله نظرتان رفع گردد . ولی در قضیه سیستم دلیل IOS شما به هیچ وجه همچین قابلیتی را نخواهید داشت .

 

 

کیفیت 
پباده سازی اپلیکیشن حرفه ای در مشاجره کیفی نمی قدرت خیلی این دو سیستم دلیل را مورد قیاس قرار بخشید زیرا هر کدام دارنده معایب و مزیت های یگانه خود میباشند . البته شرح این نکات مثبت و منفی می تواند به شما یاری کند تا انتخابی سهل وآسان تری داشته باشید .

به دلیل انحصاری بودن بازار سیستم برهان IOS، شرکت اپل بر روی کیفیت اپلیکیشن هایی که در اَپ استور عرضه میگردند؛ دشوار گیری های زیادی قائل می گردد و غربال های محکم و رنج برای در دست گرفتن کیفیت تولیدها باطن اَپ استور قرار داده است .

ولی به دلیل این‌که توسعه و گسترش دهندگان اَپلیکیشن های اندرویدی بخش اعظم می باشند و تنوع اپلیکیشن و طاقت فرسا افزار ها برای پباده سازی نرم افزار ماهر درین پلتفرم دوچندان است؛ می توان کیفیت بالایی در طراحی نرم افزار ماهر برای سیستم استدلال اندروید شاهد بود .

ولی نکته ی منفی اندروید نسبت به IOS در این مورد، وجود به روز های فراوان زیاد و نسخه های گوناگون برای این سیستم دلیل است .

اگر که نسخه های کمتر و همگون در پلتفرم IOS منجر شده تا نرم افزار های این سیستم برهان آن‌گاه از وارد شدن ورژن های جدید از IOS مبتلا باگ و نقص‌ نشوند .

موضوعی که در اندروید شاهد آن نیستم و به برهان باز بودن سورس های آن، اکثر تلفن همراه های اندرویدی آن گاه از چند سال کار کردن ممکن است باگ های زیادی در سیستم عاملشان یافت شود .

پباده سازی 
نرم افزار ماهر پباده سازی 
نرم افزار حرفه ای با توجه به حالت جغرافیایی کاربران 
دوران 
زمان لازم برای گسترش همان طور که گفته شد به استدلال وجود امکانات بیشتر برای توسعه و گسترش ی اپلیکیشن های اندرویدی نسبت به نرم افزار های IOS زمانی که اَپ های اندرویدی برای بسط ضروری دارا هستند کمتر از همان اپلیکیشن ها در پلتفرم IOS می‌باشد .

علاوه بر این گزینه در طول عرضه ی اَپ، فیدبک دریافتی در پلتفرم اندروید پر سرعت تر از IOS ارائه می گردند .

در منفعت از این لحاظ برای اشخاصی که با محدودیت مالی و وقتی مواجه هستند؛ اپلیکیشن های پلتفرم اندروید میتواند آیتم ی مطلوب تری برای آنها باشد .

 

 

تحریم 
ها درمقابل ایران همانطور که در سالیان بعداز تحریم روز به روز محدودیت در تمامی میدان ها ارتقاء پیدا کرده است؛ در بخش اپلیکیشن نیز هر روز شاهد غربال جدیدی از جانب غول تکنولوژی آمریکایی هستیم .

شرکت اپل با اعتنا به تحریم های برعلیه جمهوری اسلامی ایران محدودیت های متعددی برای ایرانیان ساخت نموده است .

مثلا می توانایی به عدم پذیرش نشانی های اهل ایران هنگام تولید اپل آیدی گرفته تا حذف اَپ های اهل ایران با امکان پرداخت باطن برنامه ای، از فروشگاه خویش اشاره کرد . از این حیث گوگل هنوز محدودیت هایش را به اندازه ی کمپانی اپل بسط نداده می‌باشد .

اما وی هم محدودیت هایی را برای IP های اهل ایران قرار داده که در مطلبی مستقل به آن خواهیم پرداخت .

منفعت تمامی مورد ها بیان شده این است که برای کاربران اهل ایران استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی راحت تر از اپلیکیشن های پلتفرم IOS میباشد .

البته می بایست به آمار به کار گیری از پلتفرم های اندروید و IOS نیز توجه کرد که در ایران هر دوی این سیستم عامل ها دارای دوستداران متعددی می باشند .

 

 

گوشی 
اپل بهتر می باشد یا این که تلفن همراه اندرویدی؟ پس از مقایسه ی نرم افزار های اندروید و IOS درحال حاضر می خوا‌هیم تمرکز خود را بر روی مقایسه ی گوشی هایی قرار دهیم که با این دو سیستم برهان عمل می کنند .

همچنین می خواهیم تحلیل کنیم که از حیث عملکرد سیستم استدلال کدام موبایل در فرآیند مقایسه غالب تر می‌باشد .

 

توان 
خرید موبایل های کمپانی اپل همواره از نگاه نرخ‌گذاري و شرایط فروش خیلی باب میل بازاری که در آن عمل مینمایند؛ نبوده اند .

این موقعیت با داخل شدن iphone X وارد مرحله ی جدیدی شد . تلفن همراه ای که بها آن از ۱۰۰۰ دلار آغاز می شود بعد از ظهر جدیدی را در بها گذاری تلفن همراه های اپل پیشگفتار کرده است .

بعد از آن از آن iphone 8 plus و iphone 8 به ترتیب باارزش های ۸۰۰ و ۷۰۰ دلار جز گرانترین تلفن همراه های اپل به شمار می پروسه .

چنانچه بخواهید موبایل ارزان تری از شرکت اپل خریداری کنید؛ میتوانید iphone 6 plus را ارزشمند ۴۵۰ دلار تنظیم فرمائید .

در صورتی‌که باز نیز درپی گوشی ارزانتری می‌باشید؛ میتوانید iphone SE را باارزش ۳۵۰ دلار بخرید .

در‌حالتی که باز هم موبایل ارزان تری از شرکت اپل بخواهید باید وارد بازار دست دوم گردید .

اما در طرف پیش‌روی تنوع گوشی های اندرویدی به قدری بالاست که از حیث قیمتی هیچ یک از رقبایش نمی توانند در این مورد از وی پیشی بگیرند .

شما می توانید در هر مقطع ی قیمتی گوشی آیتم حیث خود را پیدا کنید . مثلا در حالتی که به موبایل های گران‌قیمت خیس عشق و علاقه داشته باشید می توانید به سراغ تلفن همراه های Google’s Pixel 2 phones و یا این که سری نوت سامسونگ بروید .

در شرایطی که موبایل ارزان قیمت هم بخواهید؛ تعیین های متعددی خواهید داشت . موسسات بزرگی مانند: سونی، سامسونگ، ال جی، اچ تی سی و … از سیستم استدلال اندروید استفاده می نمایند و هریک از این مجموعه ها در زمان های قیمتی مختلف محصولاتشان را عرضه می‌نمایند .

در فایده می توانید شعور نمائید که گزینش گوشی اندرویدی با بها مناسب چقدر فعالیت راحتی میباشد .

از طرفی دیگر نیز اندروید از لحاظ داشتن اپلیکیشن های بدون پول خیلی خوبتر از شرکت اپل فعالیت نموده است .

 

پیروز 
ی این بخش: اندروید
c+*

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 272 تاريخ : شنبه 24 خرداد 1399 ساعت: 23:14

طراحی اپلیکیشن در مشهد   کندی‌ها و قطعی‌های ناگهانی

در زمان فعالیت با این اپلیکیشن که به دلیل نگارش بررسی آن و همچنین معایب و مزایایش انجام شده می باشد، به کرات مشاهده کردیم که قطعی ناگهانی و پیام‌های عدم اتصال به سرور این اپلیکیشن، رخداد ناگزیر روبیکا بوده که در‌حالتی که طاقت این پیام‌ها را نداشته باشید، قطعا آزاردهنده خواهد بود.

شاید ادله این قطعی‌های لحظه‌ای که معمولا با یک باز و بسته کردن اپ حل می شود، به دلیل ضعف سرور آن یا نقص‌ برنامه نویسی روبیکا باشد.

 

5- عدم حضور مستقیم افراد و برنامه‌ها در شبکه تعاملی روبیکا
یکی از بخش‌هایی که به شدت در تبلیغات روبیکا به آن پرداخته میگردد، بخش تعاملی روبیکا می باشد که مسئولین اپلیکیشن مدعی شده‌اند هنرمندان و افراد شناخته شده به صورت بدون واسطه با مردم درباره میباشند، البته باز‌نگری‌های ساده ما نشان می‌دهد لحن نوشتاری پیام‌ها و تصاویر منتشر شده، در خوشبینانه‌ترین شرایط توسط یک ادمین مشترک منحصر به فرد برای کلیه صفحات جانور منتشر شده است.

6- بی نقص نبودن بخش مگاپی خلاف ادعاها!
یکی از بخش‌های ویژه و مهم اپلیکیشن روبیکا، بخش پرداخت، خرید و شارژ آن است که مسئولینش مدعی هستند دریایی از امکانات پرداخت و مالی را در دست کاربران قرار میدهند ولی فقط امکانی که آنهم به صورت نصف و نیمه در دست کاربران است، بخش خرید شارژ می باشد. مجموعاَ تمام ادعاهای روبیکا بر پایه ی جامع بودن بخش مالی آن، صرفا امکان خرید شارژ است و با پرداخت درون برنامه‌ای جانور در آن فیس می گیرد که به عارضه ها امنیتی حتی نمی‌توان از آن به کار گرفت!

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 ساعت: 15:25

طراحي اپليكيشن در مشهد ويژگي هاي شايسته ترين لوگو براي اپلیکیشن : يك لوگو نبايد به ميزان اي كوچك باشد كه در دستگاه هاي ديگر و بيرون از كاغذ ي اپليكيشنتان به خير مشاهده نشود . گاهی بعضی نام مارك يا اين كه اپليكيشن را كاوش مي كنند و به‌دنبال آيكون آن مي گردند . 

ارتقاي لوگو هم بايستي با تغيير تحول سايز اسكرين بيش از حد كوچك و يا والا نشود . شايسته ترين راه براي تعیین بهترين لوگو به کار گیری از آزمايش A/B يا به عبارتی آزمون و خطاي سايز لوگو مي باشد .

طراحي اپليكيشن در مشهد
آزمایش لوگو ي اپليكيشن : در برخي از ماركت ها مثل پلي استور کار بسط دهنده سهل وآسان خيس گرديده مي باشد . گوگل پلي امكان آزمايش لوگو را در ورقه آماده كرده تا طراح به شايسته ترين بهره برسد و نهايتا آن لوگويي كه در کاغذ ي اپلیکیشن بهتر ديده مي شود را تعيين كند . 
اين موقعیت در اپ استور نیست و بايد آزمايش هاي فيكس بودن لوگو با فضاي آن را بیرون از اپ استور انجام دهيد . 


۷- از محیط اپلیکیشن اسكرين شات قرار دهيد هنگامي كه از عبارت “محيط استعمال كننده پسند” براي تعريف برنامه به كار گيري مي كنيد مي بايست به به کار گیری كننده نشان دهيد مراد شما دقيقا چه چيزي میباشد . 
براي اسكرين شات در پلي استور و اپ استور فضاي خاصي در حیث گرفته گرديده و پيشنهاد مي شود از تمام اين کناره و كنار به کار گیری فرماييد . در گوگل پلي حداكثر ۸ عكس و در اپ استور ۵ عكس يا اين كه اسكرين از فضاي برنامه مي توانيد آپلود فرمائيد . 


از چه بخش هايي اسكرين تنظيم كنيم؟ حال كه گام به گام تا توسعه و گسترش اپلیکیشن چيره پيش آمده ايد نبايد از قدم پایان غافل نشويد . در صورتي‌كه به كاغذ ي برترين توسعه دهندگان اپليكيشن در دنيا اعتنا نمائيد مي بينيد كه از بخش هاي اصلي و دیدنی خیس برنامه خویش اسكرين تهيه و تنظيم كرده اند . 
مي بايست ببينيد شعار كليدي شما در اين برنامه چيست، در‌صورتي‌كه پرداخت معمولي ي قبوض با اپليكيشنتان ممكن مي شود بايستي از كاغذ ي پرداخت اپلیکیشن عكس بگيريد . 


۸- اهميت استفاده از اسكرين شات از آن جايي كه اسكرين شات قبلي از محتوا و توضيحات اپليكيشن نشان داده مي شود به اين ترتيب بر پيام هاي ديگر تقدم داراست و مي تواند وی‌لين تاثير را توليد كند . 
از طرفي در صورتيكه فضاي اسكرين شات در پلي استور، اپ استور و يا اين كه هر ماركت ديگر خالي باشد کاغذ ي شما چندان جذابيتي نخواهد داشت؛ چرا كه محتواي بصري يا اين كه عكس و ويديو طرفدار بيشتري نسبت به محتواي نوشتاري يا اين كه نوشته دارد .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 20:23

طراحي اپليكيشن در مشهد 


قدم 4:طرح ريزي فلوچارت مرتبط با UI فراوان عالي شما حالا ميدانيد كه اپليكيشنتان چگونه بايد به لحاظ بيايد . 
كاربران چطور بايد با آن ارتباط برقرار كنند .در اين مرحله اينكه كاربر به چه شكل مي بايست از در آغاز تا پایان با اپلیکیشن كار نمايد را معین مي كنيم . 
تمام گام ها و نمايش هاي احتمالي اي كه به کارگیری كننده ممكن می‌باشد با آن ها مواجه شود را بايد از لحاظ طی کرد .

طراحي اپليكيشن در مشهد
سعي كنيد تمام use-case ها را مشخص و معلوم نماييد . 

براي نمونه در‌صورتی‌که در اپلیکیشن نياز مي باشد كه به کارگیری كننده لاگين كند . 
اين كه چه‌طور اکانت بسازد؟ در حالتي كه پسوردش را فراموش كرد چكاري مي بايست انجام دهد؟ در شراي پسورد اشتباه وارد شود چه اتفاقي خواهد به‌زمین‌خورد؟ گام 5: طراحي پايگاه داده دوچندان خب، پس از پيش بيني تمام سناريو ها و حالات ممكن ، ببينيد چه گونه اي از داده ها را نياز داريد كه نگه داريد . 
براي مثال در‌صورتي‌كه در اپلیکیشن شما كاربران به لاگين كردن نياز دارند . 
پس شما بايستي ليستي از اسم كاربري شماره كاربري گذرواژه ،ايميل براي بازيابي گذرواژه و تمام اطلاعاتي كه براي ورود به اپلیکیشن مسئله نياز ميباشد را مي بايست نگه داريم . 
شما مي‌توانيد ERM(Entity-Relationship Model) مرتبط با ارتباطات اطلاعات را ترسیم فرماييد . 

 

در صورتيكه داده ها در تعامل با سرور مي‌باشد (در صورتی fullstack web app مي سازيد) . 
يا اين كه در شراي اپليكيشنتان در تعامل با يك API خواهد بود (به عنوان مثال در‌صورتي‌كه سعي داريد اطلاعات آب و هوا را از گوگل بگيريد) . 
بعد به لحاظ مي برسد خوبتر باشد يك sequence diagram طراحي نمائيد تا بتوانيد اطلاعات را خوبتر پردازش نمائيد . 


گام 6: UX Wireframes بسيار خب تا به اينجاي فعاليت شما back-end كارتان را طرح ريزي كرده ايد . 
اکنون نوبت به طرح ريزي front-end رسيده مي باشد . 
هم اكنون تصوير بهتري از نماي ظاهري اپليكيشنتان در حیث داريد . 

قدم 5 ،6 : پباده سازي UI اين يك گام ويژه مي باشد ،در صورتیکه تصميم ويژه اي براي front-end development داريد . 
يا اهميت متعددي براي اينكه به چه شکل به حیث برسد داريد تا بتوانيد coding آن را راحتتر انجام دهيد . 
بي ترديد پيش برويد و اپليكيشن را پباده سازي فرماييد تا تمام موادسازنده wireframe UI ها بتواند با ظواهر بهتري به دیده بيايند .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحي اپليكيشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 2:17

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن در مشهد . مهم‌ترین قسمت ورقه اسپلش اسکرین‌راس آپلیکیشن های دیوار، تپسی، آپ، پایانی خبربهتر می باشد برند ما در مرکز تصویر قرار بگیرد. بخاطر اینکه اولین جای که مخاطب در تصاویر نگاه می‌کند مرکز تصویر می باشد. به همین دلیل در بیشتر صفحه ها اسپلش اسکرین‌ برند و لوگو شرکت در مرکز ورقه قرار میگیرد.
5. پیغام عدم اتصال به وباضافه اپلیکیشن ها مثل اپلیکیشن اسنپ، تپسی، دیجی فرآورده، آخرین خبر، دیوار، شیپور و غیره نیاز به اتصال به ایترنت است.در این حالت در حالتی‌که کاربر فراموش کند که اینترنت تلفن همراه خود را فعال کند و اپلیکیشن شما را اجرا کند می بایست پیغامی به مخاطب نمایش داده شود که اینترنت کاربر متصل نیست در غیر این رخ کاربر فکر میکند اپلیکیشن نقص‌ دارد.

پیغام عدم اتصال به وبدربین پیغام های بالا پیغام اپلیکیشن سفارش ماشین کرایه ای اسنپ بهترین پیغام از لحاظ طراحی می باشد. که کاربر با زدن یک دکمه هدایت به برگه وای فای یا اینترنت خط می گردد.
6. حجم اسپلش
اپلیکیشن های منتشر شده در گوگل پلیبه کارگیری از فیلم برای نمایش ورقه اسپلش اسکرین فعالیت اشتباهی می باشد درصورتی که میخواهید فیلم استعمال فرمائید باید حجم فیلم را به شدت کم کنید در غیر این صورت حجم اپلیکیشن شما ارتقاء پیدا خواهد کرد و احتمال نصب اپلیکیشن شما کمتر خواهد شد. باید بدونید در حالتی‌که حجم اپلیکیشن دو برابر شود احتمال نصب اپلیکیشن نصف میگردد.
نبایدهای کاغذ اسپلشنباید از متن های استاتیک مانند، اپلیکیشن در شرایط بارگیری می باشد یا لطفا صبر نمائید استعمال فرمائید چون مخاطب حس می کند اپلیکیشن که طراحی کردید بسیار کند هست و این نقص‌ را از سرعت اینترنت خود نمی‌بیند بلکه تنها برهان دیر بار گذاری شدن اپلیکیشن را از برنامه نویسی بد اپلیکیشن می‌بیند.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 0:46

طراحی اپلیکیشن در مشهد  


پایتون یک کدام از حاذق ترین و کاربردی ترین لهجه های برنامه نویسی نرم افزار میباشد. در دنیای امروز اهمیت یادگیری پایتون به قدری میباشد که در بعضی فن ها مانند مهندسی اپلیکیشن آن را درس دادن می‌کنند. از روش این لهجه برنامه نویسی شما می‌توانید کار هایی نظیر گسترش اینترنت، گسترش نرم افزار ها، ایجاد GUI های دسکتاپ، توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای کاربردی و محاسبه داده های عددی و علمی را انجام دهید. یادگیری این گویش برنامه نویسی نسبتاً شل میباشد و به شما سفارش می‌کنیم که در‌صورتی‌که قصد تولید نرم افزار ماهر را دارید بی تردیدً فعالیت با پایتون را خاطر بگیرید.

از نرم افزار های معروفی که به وسیله لهجه برنامه نویسی پایتون ایجاد گردیده اند می شود به Drobox، Instagram و Youtube اشاره نمود.

لهجه برنامه نویسی Java
لهجه برنامه نویسی جاوا یکی‌از سابق ترین گویش های برنامه نویسی هست. علاوه بر این مورد، جاوا یکی‌از پرطرفدارترین لهجه های برنامه نویسی به حساب میآید. طبق آمار بدست آمده سرچ هر ساله ی جاوا از دیگر رقبایش بسیار بیش تر میباشد. شاید جذاب باشد بدانید که سیستم ادله اندروید از روش جاوا کد نویسی شده‌است و به همین استدلال شما می‌توانید از روش جاوا اشکال نرم افزار ها را برای سیستم دلیل اندروید ایجاد فرمایید. همینطور جاوا این امکان را به شما میدهد که بتوانید در اشکال پلترفرم ها نرم افزار بسازید.

از نرم افزار هایی که از روش جاوا برنامه نویسی گردیده اند می شود به NASA world wind و ThinkFree cloud office اشاره نمود.

گویش برنامه نویسی PHP
در کنار جاوا، گویش برنامه نویسی PHP یکی کهن ترین لهجه های برنامه نویسی میباشد. برخلاف جاوا، PHP در بالا صرفا برای ساخت سایت به کارگیری می‌شد و می توانستید با آن اشکال وب سایت ها را به طور داینامیک پباده سازی فرمائید. البته با پیشرفت حرفه آوری پدیده ی PHAP ظهور کرد و این امکان را به وجود آورد که بتوان از PHP برای تولید نرم افزار ماهر بهره مند شد.

PHP یکی‌از پرکاربرد ترین گویش های برنامه نویسی میباشد به گونه ای که آمار ها نشان می‌دهند ۷۸٫۶ درصد از برنامه نویس ها عالم PHP را تحت عنوان لهجه برنامه نویسی اصلی خویش قرار داده اند. اینکه شما میتوانید با به کارگیری از زبانه برنامه نویسی PHP علاوه بر اندروید، برای سیستم استدلال IOS نیز نرم افزار نویسی انجام دهید؛ درین آمار بی تاثیر وجود ندارد.

یکی اینترنت نرم افزار های دارای اسم و رسم که با PHP برنامه نویسی شده‌است فیسبوک می‌باشد که می‌تواند حجم بالایی از ترافیک را به شایسته ترین صورت پشتیبانی نماید.

استاندارد های لازم برای تولید نرم افزار ماهر


استاندارد های لازم برای تولید نرم افزار ماهر


برای تولید نرم افزار ماهر شما می بایست یک‌سری استاندارد ها را رعایت فرمایید. استاندارد هایی که به شما یاری می‌کند درصد برد اپلیکشن شما یک سری برابر موقعیت معمولی شود. به همین مراد ما قصد داریم به دنبال مواقعی را که بایستی برای استاندارد سازی نرم افزار خویش رعایت نمایید؛ شرح دهیم.

سرعت لودینگ اپلیکیشنتان را بالا ببرید
همان گونه که می‌دانید؛ وقتی که نرم افزار شما آغاز به اجرا می نماید؛ می بایست یک‌سری فولدر را برای آغاز فعالیت خویش بارگیری نماید. این قضیه سبب نماید شدن سرعت لودینگ اَپ شما می گردد که راه حل ی آن کاهش فولدر ها برای بارگیری میباشد. شاید ندانید اما سرعت اجرای اَپ برای یوزرها از اهمیت بالایی برخوردار‌است. به همین عامل می بایست تا آن جا که می‌گردد سرعت استارت به فعالیت اپلیکیشنتان را ارتقاء دهید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 14:12

طراحی اپلیکیشن در مشهد تلفن های هوشمند رویکرد کسب در آمد و ارتباط با مشتریان و یوزرها را مجموعاَ تغییر‌و تحول داده اند . امروزه در شرکتهای بسط نرم افزار تلفن همراه، تعداد متعددی نرم افزار تلفن همراه با هدف امنیت داده ها گوشی ها ، طراحی نرم افزار درخواست آژانس ، نرم افزار مغازه اینترنتی و بخش اعظمی مورد ها دیگر طراحی می گردد که تلفن های هوشمند را به یک دستیار همگی کاره تبدیل کرده است . مشتریان معمولا در خواست دارند تا بتوانند خدمات تازه و نوینی را از نرم افزار های گوشی اخذ نمایند . همین دستور سبب شده تا بسط نرم افزار تلفن همراه با بحران جدیدی رو به رو شود .

کسب و فعالیت ها برای بقا در صنعت و حوزه عمل خود، بایستی به طور منظم نیاز های مشتریان را شناسایی کنند و طریق ارائه خدمات خود را آپ دیت نمایند . امروزه توسه نرم افزار موبایل منحصربه‌فرد به یک زمینه داغ در کسب و امور تبدیل شده است . با دقت بر تنوع کسب و امور توسعه و گسترش نرم افزار موبایل اختصاصی تماما بستگی به حوزه فعالیت و گونه خدمات و محصولی که یک کسب و عمل به مشتری ارائه می‌دهد دارد .در زمان مسیر گسترش نرم افزار گوشی مخصوص برای این که کاربران بتوانند به خیر و خوبی با آنها ارتباط برقرار نمایند، نیاز است که نیاز های یوزرها به صدق محاسبه شود . در شرایطی که که کسب و کار شما یک کسب و فعالیت سنتی میباشد و برای هوشمند سازی آن ایده ای دارید، نوشته‌ی علمی فرآیند تبدیل ایده به اپ گوشی قادر است در‌این مسیر، راهنمای نخستین شما باشد . 
مزایای گسترش نرم افزار تلفن همراه منحصربه‌فرد افزایش نرم افزار های موبایل در هر حوزه ای سبب شده است تا کاربران با تکنولوژی که هر روز در اکنون ترقی می باشد رابطه نزدیک تری پیدا کنند و چکیده از معاش روزمره آن‌ها شود . از آن جایی که نرم افزار های تلفن همراه در حوزه های گوناگون و با اهداف مختلفی مانند : نرم افزار های حوزه سرگرمی ، پیام های شخصی و شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ، ارسال پیام متنی و چت های گروهی ، نرم افزار های فروشگاهی ، ثبت در خواست ، رای گیری و غیره منجر شده کاربران موبایل تلفن های هوشمند در حال حاضر دیگر نسبتاً در هر دوره و هر مکانی بتوانند به اطلاعات آیتم نیاز خودشان دسترسی داشته باشند . 
بهبود کارآیی کسب و عمل هوشمند سازی کسب و عمل های مزایای بسیاری دارند که او‌لین و نسبتاً کلیدی ترین آنان بهبود و ارتقاء فایده وری یک کسب و عمل میباشد . نرم افزار های صنعتی در گوشه و کنار های صنعتی به امداد صاحبان کسب و امور می‌آیند تا بتوانند مدیر فرایند های کاری را در چنگ بگیرند . همینطور یکی‌از مواردی که بسیار برای مدیران کسب و عمل ها قادر است اثر گذار باشد ارائه گزارشات است . 
تهیه و تنظیم گزارش به طور سنتی و دستی به دوران متعددی احتیاج داراست و به جهت خطاهای انسانی که در زمان توده آوری گزارش ممکن میباشد چهره دهد، درصد صحت گزارش را کاهش میدهد . اما اخذ گزارشات از روش نرم افزار ها تنها با زدن یک‌سری دکمه ممکن هست و با حذف خطای انسانی ، گزارش دریافتی به طور بی نقص درست هست . 
رابطه با مشتری را بهبود میبخشد رئیس رابطه با مشتری یکی از مباحث داغ در حوزه تجارت است . با توسعه و گسترش نرم افزار موبایل ، جذب مشتریان برای خدمت و فرآورده شما معمولی می گردد . طراحی نرم افزار های منحصر به فرد به شما اجازه میدهد به روز رسانی های اصلاح شده مربوط به مشتری های موجود خود را در زمان حقیقی ارسال فرمایید . علاوه بر این، شما می‌توانید انتخاب فرمایید که به چه اطلاعاتی از مشتری خود احتیاج دارید، دسترسی به جزئیات و اخلاق و رفتار و کردار مشتری و واکنش آن به اتفاق افتاد های در جریان کسب و عمل شما ، یاری می نماید تا روابط بلند عصر را با مشتریان بهتر کنید . برای مثال در شرایطی‌که که شما کالا خاصی را به فروش میگذارید که تا قبل از این در طول های متفاوتی به وسیله مشتری خریداری شده است ، با ارسال نوتیفیکیشن می‌توانید اورا از فروش متاع آگاه سازید و بدین ترتیب مشتری مجدد نزد شما باز می‌شود .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 21:25

طراحی اپلیکیشن در مشهد جور‌های جایگاه بالای مک بوک پرو در ماه May شامل بروزرسانی مشقت بار‌افزاری شدند و اکنون نوبت به مک‌بوک‌های دربین‌مقام رسیده تا بروزرسانی طاقت فرسا‌افزاری را اخذ کنند . مک بوک پرو ۱۳ اینچی گونه اساس که فاقد تاچ بار بود، اکنون به تاچ توشه مجهز شده تا حالا تمام مک‌بوک‌پرو‌ها دارای تاچ توشه باشند . مک بوک ایر نیز شامل بروزرسانی دشوار‌افزاری گردیده و قیمت آن نیز کم شده است .

پباده سازی نرم افزار در مشهد

بگذارید ابتدا با مک بوک پرو تازه آغاز کنیم . این کامپیوتر بالاخره آن گاه از دو سال مشتمل بر بروزرسانی طاقت فرسا‌افزاری شده و نوار لمسی تاچ توشه (و اما سنسور اثر انگشت Touch ID) نیز به بالای کیبرد آن اضافه شده‌است . در قضیه پردازنده هم به جای پردازنده دو هسته‌ای نسل هفتم اینتل Core i5، درحال حاضر شاهد استفاده از پردازنده نسل هشتم و چهار هسته‌ای Core i5 هستیم . سرعت پردازشی این پردازنده روی ۱ .۴ گیگاهرتز تهیه شده و می‌تواند تا ۳ .۹ گیگاهرتز هم ارتقا یابد . یک خصوصیت که متاسفانه از نسل پیشین روی این لپ‌تاپ باقی‌مانده، داشتن دو پورت تاندربولت ۳ میباشد . دیگر لپ‌تاپ‌های خانواده مک بوک پرو دارای چهار پورت تاندربولت ۳ می باشند .

مک بوک پرو جدید در دسته اساس، در دو نسخه عرضه میشود . ورژن اولیه دارنده خاطر داخلی ۱۲۸ گیگابایتی SSD خواهد بود و بها آن ۱۲۹۹ دلار می‌باشد . جور دیگر خاطر داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD دارااست و ارزش آن ۱۴۹۹ دلار تعیین گردیده می‌باشد . هر دو ورژن، دارنده خاطر حافظه موقت هشت گیگابایتی خواهند بود .

 

مک بوک ایر هم روز سرازیر شامل بروزرسانی مشقت بار‌افزاری شده‌است . نمایشگر این کامپیوتر اکنون مثل تمام لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو به تکنولوژی True Tone مجهز شده میباشد . True Tone مقدار گرمای نمایشگر را با توجه به روشنایی دور و اطراف تغییر‌و تحول می‌دهد و قبلا، این تکنولوژی را در پایانی آیفون‌ها و آیپدهای اپل دیده بودیم . بها این کامپیوتر نیز نسبت به نسل گذشته صد دلار کاهش داشته و اکنون ارزشمند ۱۰۹۹ دلار عرضه می گردد . مختصات فنی این کامپیوتر ولی کماکان ثابت میباشند و از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5 درین محصول استفاده میگردد .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 250 تاريخ : شنبه 10 خرداد 1399 ساعت: 22:17

طراحی اپلیکیشن در مشهد با تبدیل وردپرس به نرم افزار شما میتوانید تجربه کاربری و تعامل بیشتری را در مشت مخاطبانتان قرار دهید. با داشتن نرم افزار گوشی ، یوزرها قوی خواهند بود سریع خیس به مواقعی همچون دکان آنلاین ، سایتی که در آن عضو می‌باشند دسترسی پیدا نمایند.

از سایر خصوصیت های نرم افزار وردپرسی می شود به کارایی توانمند، امنیت ، آسانی ، دارنده دسترسی سهل وآسان و آپ دیت رسانی اتوماتیک اشاره نمود. یعنی شما صرفا لازم میباشد محتوای جدیدتان را روی اینترنت‌تارنما وردپرس منتشر نمائید تا بطور اتوماتیک آن مقاله در نرم افزار منتشر شود. به این ترتیب نیازی وجود ندارد مجددا به عبارتی مطلبتان را به‌طور غیر وابسته در نرم افزار آپلود نمائید. همینطور، شما می توانید هرگاه مقاله جدیدی را در اینترنت‌وبسایت‌تان منتشر کردید، با ارسال نوتیفیکیشن مخاطبان خویش را آگاه سازید.

این نرم افزار وردپرسی بر روی پلتفرم‌های اصلی تلفن همراه یعنی اندروید و iOS فعالیت میکند.

خصوصیت متمایزی که پلاگین وردپرس در اپتو داراست، این میباشد که ظواهر و احساساتی حقیقی و واقعی خیس نسبت به اینترنت ویو وب سایت شما‌را به اکران میگذارد. به این دلیل‌که می‌توانید از رنگ ها و فونت های متفاوتی برای نرم افزار به کارگیری نمایید. همینطور لوگوی متبوع خویش را تحت عنوان لوگوی نرم افزار گزینش نمایید.

با اعتنا به توضیحات نقل شده چنانچه شما نیز به تاءمل فعال سازی تارنما ، کسب و عمل اینترنتی و یا این که حتی ایجاد و پباده سازی نرم افزار می باشید، تبدیل وردپرس به نرم افزار دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که شما نیاز دارید. اپتو ابزاری میباشد که به یاری آن می‌توانید تارنما وردپرس را به نرم افزار تبدیل نمائید .

 

تبدیل وودپرس به اپللیکیشن

 

تبدیل ووکامرس به نرم افزار
در شرایطی‌که اینترنت‌تارنما یا این که مغازه اینترنتی دارید و در ادامه فروش و درآمد اضافه در کنار ارتقا اعتبار در ذهن مشتری و مخاطب خویش می‌باشید نرم افزار تلفن همراه یک شبکه ارتباطی نو، اثرگذار و کارآمد میباشد. درصورتی که اینترنت سایتتان با ووکامرس درست شده باشد، با کمترین دوره و سوای علم برنامه نویسی میتوانید نرم افزار خویش را بسازید .

ووکامرس یک کدام از ابزارهای تجارت الکترونیک میباشد که به مشتری اذن میدهد به طور بدون واسطه و سوای حضور فیزیکی کالاها و سرویس ها خویش را در کمترین عصر با مشاهده تصاویر تولیدات، مطالعه تجهیزات و خصوصیت‌های متبوع از فروشنده در بستر اینترنتی و اینترنت خریداری نماید.

دکان های اینترنتی برای خریداران خویش قابلیت و امکان کاوش در میان تولید ها برای یافتن گونه مشخص و معلوم، مارک و یا این که اقلام خاصی از فرآورده را آماده میکنند.

از خصوصیت های بارز ووکامرس می شود به تهیه سرویس ها ارسال و اخذ مال ، تهیه تولیدها، شیوه های پرداخت و موقعیت تحویل ، مدیر تولیدها اول و تعدادی فروشگاهی بودن، اشاره نمود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 15:42

طراحی اپلیکیشن در مشهد  به طور دقیق نمی قدرت اظهار‌کرد که واقعا اولین برنامه حسابداری و مالی را چه کسی نوشته و نام آن چه بوده می باشد. ولی به جرات می توان اظهار‌کرد او‌لین نرم افزار حسابداری مندرج در جمهوری اسلامی ایران، در سال 1368 درج شده است که فقط ثبت سند حسابداری و دفتر کار روزنامه و دفتر کل و دفتر تفضیلی و یک تراز آزمایشی 4 ستونی داشت. حجم این نرم افزار حدودا ۰۹ / ۱ مگابایت بود و تنها روی یک دیسکت فلاپی جای می‌گرفت و به صورت مجانی در مشت همگان قرار داشت. این نرم افزار در حدود ۴ سال بسیار دارای شهرت بود و گزینه استعمال کمپانی‌ها، افراد و سازمان‌های مختلفی قرار گرفت بود.

بعد ها افراد حقیقی و حقوقی دیگری هم وارد عرصه ایجاد نرم افزار حسابداری شده و نرم افزارهای حسابداری جدیدی را زیر سیستم برهان DOS و ویندوز به بازار ارائه کردند. از آن سالیان تا به امروز نرم افزارهای حسابداری بسیاری وارد بازار شده اند که هرمورد به نوبه خود، مزایا و نواقصی داشته و مشتریان خاص خود را در بازار فعالیت کسب کرده‌اند. در بین همه این نرم افزار های حسابداری، نرم افزار حسابداری و مالی یک دست پارمیس برای اولی بار در سال 1380 وارد بازار شد و از همان سالیان ابتدا توانست مقام خیر دربازار نرم افزار حسابداری فی مابین رقبای خود کسب کند و به نه پاسخگوی نیاز کاربرانش، از هر صنفی باشد.


• انواع نرم افزار حسابداری

هر یک از نرم افزار هایی که وارد بازر شدند دارای کارائی و مزایا و معایب مختلفی بودند. پدید آورندگان نرم افزار های حسابداری این نرم افزارها را به چند گونه تخصصی تقسیم مینمایند:
1. نرم افزار حسابداری مالی
2. نرم افزار حسابداری انبار یا انبارداری
3. نرم افزار خرید و فروش و صدور فاکتور
4. نرم افزار بانک و صندوق و عملیات احتساب
5. نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد
6. نرم افزار حسابداری فروشگاهی

و...


وقتی همه این سیستم ها در یک پکیج جمع میشوند و با هم ارتباط دارند به ان سیستم حسابداری یکدست می گویند. در ضمن شرکتهای و افراد می توانند هر کدام از سیستم ها را هم به صورت غیر وابسته تهیه کنند.


در بحث کارایی این برنامه های حسابداری نکته بسیار مهم و قابل توجهی موجود است و آن این می باشد که متاسفانه در طراحی و برنامه نویسی اکثر این برنامه‌ها، استانداردهای حسابداری دوبل یا دو طرفه رعایت نشده است. برای همین نمیتوان آن را برای شرکت‌هایی که میخواهند در انتهای عمل سال مالی دفترها قانونی خود را بر نرم افزار حسابداری ثبت و برای رسیدگی به اداره دارایی و تشخیص مالیات ارائه دهند، آیتم استعمال قرار اعطا کرد. به‌این برنامه ها حسابداری فروشگاهی یا بازاری می‌گویند و فقط با نگرش صدور فاکتور برای مشتریان ،کنترل باقی مانده حساب مشتریان ، چک های صادر شده و در دست گرفتن موجودی صندوق و کالای انبار درج گردیده اند و ولی برخی از این نرم افزارهای حسابداری کلیه این استاندارد های حسابداری را رعایت نموده اند و هم دارای دفاتر قانونی و دوبل بوده وهم با دیدگاه فروشگاهی و بازاری درج شده اند.


• چرا بایستی از نرم افزار حسابداری به کار گیری کنیم؟

به طور طبیعی، زمانی که یک کسب و کار توسط بیش از یک نفر اداره می‌شود و تعداد فعالیت‌ها و عملیات حسابداری شرکتی زیاد می‌شود، یک سیستم مستند سازی معاملات موردنیاز می باشد تا اطمینان نتیجه ها شود که تمام عوامل هزینه و درآمد به نه مورد باز نگری قرار می‌گیرد.
و همچنین با توجه به توسعه تکنولوژی و لزوم استفاده با صرفه از همه امکانات و عصر موجود برای داشتن یک رقابت بی نقص در بازار فعالیت، می‌توان به تلاش‌های اثر گذار و اثرگذار از قبیل سرعت و دقت نرم افزارهای حسابداری مالی تکیه کرد.


مزایای به کارگیری از نرم افزار های حسابداری

1. سرعت العمل هنگام ورود داده ها و اطلاعات نخستین حسابداری و همچنین تنظیم گزارشات مالی و طبقه حسابها دریک نرم افزار حسابداری بسیار بالاتر از انجام این عملیات به صورت دستی میباشد.
2. نرم افزار های حسابداری بر طبق استاندارد ها و راه های حسابداری برنامه نویسی شده اند بنابراین هنگام تنظیم گزارشات مالی و تلخیص داده فقط طبق این استانداردها عملیات انجام میگیرد و عملیات مذبور از صحت و دقت بالایی برخوردار هستند.
3. نرم افزار ها به دلیل طراحی و برنامه نویسی که دارند به محض ورود اطلاعات میتوانند گزارش های مالی را در دست مدیر قرار دهندتا در اتخاذ تصمیمات آتی مدیریتی مورد به کار گیری قرار گیرند.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس پیش کسوت ای در حدود 20 سال در حوزه طراحی و تولید انواع نرم افزارهای حسابداری و مالی و نرم افزارهای یکپارچه سازمانی فعالیت داشته که در این بازه زمانی کوتاه، رشد قابل توجه و پرشتابی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و توانسته روز آپدیت به تعداد اعضای خانواده وسیع پارمیس بیافزاید و رضایتمندی درصد کثیری از کاربران خود را با ارائه خدمات شایسته جلب نماید.

دموی آنلاین پارمیس و بررسی رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس ضمن برآورده کردن نیازهای اولیه مدیریت امور و حسابداری یک کسب و کار، زمینه ساز یک تجارت بزرگ و پرورش و شکوفایی کسب و کارهاست.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 236 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 15:41

طراحی اپلیکیشن در مشهد  


پباده سازی نرم افزار در مشهد نامزدهای 
شایسته ترین اپلیکیشن در گونه ارتباطات و اجتماعی: 
دیتاشهر 
کانال 
اجتماعی پروفایل نزدیکا 
بپرسیم ترکیب درستی از یک اپلیکیشن سرگرمی و ابزاری دقیق و علمی می باشد؛ محصولی که ضمن مراقبت حریم سری، دیتاهای عظیمی درخصوص مساله مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و . . . را از مردم میگیرد و برای اهدافی همچون بهبود عمل و اخذ بازخوردهای خوبتر در مشت سازمانهای متعدد قرار می‌دهد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

دیتاهایی که از آن سخن میکنیم، از دل نظرسنجی‌هایی بیرون می آیند که مردم با شرکت در آن ها اقبال کمپانی در قرعه‌کشی و دریافت اجرو پاداش را نیز پیدا می کنند . در واقع شما با کمپانی در نظرسنجی‌ها نیز به ترقی جامعه‌تان یاری میکنید و هم شانس دریافت پاداش دارید، موضوعی که بپرسیم پیروز شده فرهنگ وتمدن این عمل و مکانیزم برگزاری چنین نظرسنجی‌هایی را برای اولی بار در اکوسیستم اپلیکیشن‌های اهل ایران پیاده‌سازی کرده و به خیال و خاطر این کارایی، شایستگی حضور در فهرست برترین‌ اپلیکیشن‌های سال را داشته باشد .

امور 
مالی تعیین 
دیجیاتو: موبایلت شایسته ترین 
نرم افزار های ایرانی 
تعیین 
کاربران: حسابدار نیوُ 
نامزدهای 
شایسته ترین نرم افزار در گونه امور مالی: 
724 
فون 
پی حسابدار 
نیوُ تا پیش از معرفی موبایلت، عبارت تلفن همراه خزانه مترادف و هم معنی بود با یک اپلیکیشن بدترکیب، انعطاف ناپذیر و پیچیده که اشخاص از انجام کارها بانکی در آن سرگیجه بگیرند . خوشبختانه روش گوناگون بانک سامان در طراحی نرم افزار تلفن همراه بانک، این نگرش را از بین پیروزی و اندک اندک بقیه بانک‌ها را هم به فکر اصلاح اپلیکیشن‌های تلفن همراه‌شان انداخت .

موبایلت همچون سال قبل، امسال نیز به‌روزرسانی‌های مهمی اخذ کرد که تجربه کار در فضا ساده، روان و قابل درکش را ارتقاء دادند تا یک کدام از شایسته ترین اپلیکیشن‌های موبایل بانک (هم از نظر امکانات فنی و نیز ظواهر و رابط کاربری) کنیه بگیرد .

جا داراست از سه اپلیکیشن 724 به خیال و خاطر تحول مثبتی که امسال در رابط کاربری به وجود آورد، فون پی برای تلاش تحسین برانگیزش در تسهیل پرداخت کرایه تاکسی و حسابدار نیوُ برای ارائه تجربه‌ای لذتبخش از حسابداری هم تقدیر به فعالیت بیاوریم .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 19:00